27 July, 2008

Dah Sampai Di Amerika

Hai.

Kami sampai selamat di Amerika haribulan 24 bulan Julai. Perjalanan kami memang jauh sangat dan kami penat sangat. Semalam saya tidur untuk 12 jam terus tetapi kami gembira jumpa keluarga Casey di Amerika. Ayah Casey ambek kami dari lapangan kapal terbang di New York City dan hantar Ben ke rumah kawan dia. Casey ikut ayah dia ke rumah adik untuk jumpa anak suadara Casey. Selepas itu, Casey pergi ke rumah adik lain Casey dan jumpa anjing-anjing kami. Kemudian, Casey tidur lena.

Kami mahu ucap terima kasih kepada semau kawan-kawan kami yang hantar kami ke lapangan kapal terbang. Kami semoga kamu sampai kat Kuala Mai selamat. Terima kasih juga kepada kawan-kawan yang jumpa kami kat KLIA. Seronok jumpa semua satu kali lagi sebelum kami balik ke Amerika.


Kami masih penat jadi post ini singkat. Kami rindu semua kawan-kawan di Malaysia dan semoga kamu sekalian gembira dan sihat.

15 comments:

Anonymous said...

hai auntie casey,
saya sihat. saya sekarang belajar menari poco-poco dengan kakak janet. saya dan kawan-kawan rindu sangat dekat uncle ben dan auntie casey. auntie casey sihat?

Ben and Casey said...

Hai, Aqilah dan kawan-kawan. Seronok dengar Aqilah sihat. Kami sihat dan gembira bersama-sama keluarga kami. Tadi saya balik dari negeri North Carolina. Ibu saya tinggal di negeri itu. Saya pergi dengan adik saya dan anak-anak dia. Seronoknya. Nanti saya akan post gambar lagi.

Jaga diri,
Casey dan Ben

Anonymous said...

haii casey n ben,

it's enjoy to read ur blog. hopefully i can make a blog of kg. kuala mai and we can exchange our story via blog. just wait n see! if the blog is ready, i will inform u!

p/s: ur niece n nephew is sooooooo cute!!

Anonymous said...

terima kasihkerana sudi menghantar e mel buat kami di msia kami gembira kerana kamu selamatsampai bagaimana dgn kesihatan ben skrg parang hadiah abg mie boleh lepas chek in air port akhir kata semoga casey berjaya cita cita utk phd jumpa lagi abg mie kak sadiah

pastinya kami akan rindu dan rindu saat ben dan casey berada bersama kami dikampong kuala mai. syukur kerana ben dan casey selamat sampai ke amerika dengan selamat. semuga you all gembira jumpa famili dan kawan kawan.sayang dan rindu kamu diamerika. love you dan missyou ben and casey.

Anonymous said...

UNCLD BEN SAYA NAK CERITA BARU AUNTIE CASEY BILA AUNTIA CASEY NAK BALIK KG. KUALA MAI BARU SAYA RINDU PADA UNCLD BEN DAN AUNTIE CASEY SAYA NAK UNCLD BEN DAN AUNTIE SAYA NAK BUKU OKEY BYE. BYE UNCLD BEN DAN AUNTIE CASYEY

Anonymous said...

hai,saya LISYA.UNTIE CASEY dan UNCLE BEN sihat?Saya sihat di sini.
bila uncle ben dan untie casey nak balik ke sini.Hari raya datanglah ke rumah saya.Saya dan adik-adik saya rindu dekat untie Casey dan uncle Ben.Itu sahaja daripada saya.

Anonymous said...

hai,saya LISYA.UNTIE CASEY dan UNCLE BEN sihat?Saya sihat di sini.
bila uncle ben dan untie casey nak balik ke sini.Hari raya datanglah ke rumah saya.Saya dan adik-adik saya rindu dekat untie Casey dan uncle Ben.Itu sahaja daripada saya.

Anonymous said...

HAI,UNCLE BEN SIHAT KE?? YOUR COUSIN VERY CUTE.

Anonymous said...

HAI,APAKHABAR UNCLE BEN DAN AUNTIE CASEY SIHAT TAK SAYA SIHAT DI SINI.SAYA RINDUKAN UNTIE CASEY DAN UNCLE BEN.....................................................................................

Anonymous said...

HAI UNCLE BEN DAN AUNTIE CASEY SAYA NAK CERITA KISAH NABI MUSA A.S

Anonymous said...

HAI UNCLE BEN DAN AUNTIE CASEY SAYA NAK CERITA KISAH NABI MUSA A.S

Anonymous said...

123456789

Anonymous said...

12345678910..............................................................................................................................................................................????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Anonymous said...

12345678910..............................................................................................................................................................................????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Anonymous said...

hai auntie casey sihat ke!kat sana..........auntie casey taniah dapat berpuasa kat sana............