22 January, 2010

Hai.

Anak Saudara Saya

Adik saya dan Anak saudara saya

Bapa saya dan Anak saudara saya

Adik Saya
tak da gambar Ben dan saya : (
Saya nak cakap hai. Saya tak lupa kawan-kawan di Malaysia. Holidays di Amerika sangat sibuk. Saya balik ke kampung (New Jersey) untuk dua minggu dan lepas tu, saya mengajar Kursus Intensif di kolej. Jadi, saya taka ada masa tulis blog ini. Sekarang saya cuba bermula blog baru untuk projek komuniti. Sebab tu, saya boleh berkongsi gambar-gambar saja. Nanti, saya tulis khabar dari Colorado. Semoga semua kawan selamat dan gembira.

P.S. Malaysia dalam surat khabar di sini sebab keganasan di Malaysia. Saya ingin tahu apa kamu fikir pasal keganasan sebab Kristian di Malaysia pakai Allah. Saya rasa Kristian tak jujur, ingat mereka mahu dakwah orang Melayu (tak pasti kalau perkataan betul - I don't believe the Catholic Church is being honest, I think they are trying to convert Malays, why else would they use Allah in a country that does not speak Arabic?) Apa pendapatan kamu?


6 comments:

AMY SENSEI said...

Salam Casey,

Saya harap kamu berada dalam keadaan yang baik-baik ye. Sudah lama saya tidak menulis di blog kamu kerana saya telah tamat belajar dan kembali bekerja. Saya sekarang bekerja sebagai Penolong Pengarah di Kementerian Pelajaran Malaysia. Rutin kerja saya sangat sibuk. Tetapi saya masih punya waktu untuk merancang kembara saya tahun ini. Setelah membaca blog dan mengenali kamu, saya teringin ingin melawat negara kamu. Saya harap dapat bertemu kamu di sana nanti. Saya berharap dapat bercuti ke US pada bulan Ogos nanti. What say u?

AMY SENSEI said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Saya sungguh kagum membaca blog ini! teruskan menulis ya ben dan casey :)

aqilah said...

ben dan cacey sihat tak di sata. kawan-kawan di malaysia tak sabar nak ben dan casey datang ke kampung kuala mai baru kawan-kawan rindu ben dan casey ini daripada aqilah dan amy...

amy said...

hai casey and ben harap kamu sihat, amy and suami kat k.mai sentiasa sihat.sekarang sudah genap dua bulan perkahwinan kami. casey dan ben doakan kami berdua bahgia dan kekal akhir hayat.amy nak sampaikan salam abg mie and kak sadiah.diorang sentiasa ingat casey and ben.abg mie mintak maaf dekat casey and ben tak balas surat kerana abg mie sibuk dengan kerja lagi pun dah lama abg mie tak menulis jadi dia malas.abg mie and kak sadiah menanti kehadiran casey ang ben ke k.mai.amy dan seluruh warga kampung k.mai rindu pada casey and ben.casey tolong bagi alamat disana amy ingin mengirim gambar amy, anak-anak di kuala mai serta abg mie sekeluarga. malam nie abg mie and kak sadiah akan pergi bercuti ke langkawi bersama ahli jkkk kg.kuala mai.amy tak pergi kerana banyak kerja sekarang .ok sampai disini sahaja.nanti amy cerita lagi pasal kuala mai.bye bye

faz_e said...

wow!